2014. november 15., szombat

7. Fejezet

- Laura -


Ma van a verseny nyitó estje. A magángépünk nem rég szállt le, most éppen egy limuzinba ülök és igyekszem nem lerágni a körmöm idegességemben.
- Ne izgulj! Mesés vagy - mosolyog Mr. Depardieu. Megálltunk egy hatalmas szállodánál. - Itt lesz az eligazítás és a szobákat is foglalhatjuk el. Én a nyugati szárnyban leszek 135-ös szoba, te pedig az északiba. A fordulók előtt mindig megkereslek. A bőröndjeidbe mindent megtalálsz. Kíméld a hangod és használj este arcmaszkot és szemfedőt. A cuccaid add oda a személyzetnek. Kapni fogsz egy papírt, hogy melyik szobában leszel. Az eligazításon találkozunk 10 perc múlva. Az ebédlőbe - hadarja el az infókat, majd elrohan. Leadtam a bőröndjeim, csak egy apró lila koktail táska maradt nálam. Kerestem egy mosdót, megigazítottam a sminkem, vettem egy mély levegőt, majd elindultam az ebédlőbe. Csak a hatalmas hangzavart kellett követnem egészen fel a tetőtérbe.
- Csakhogy itt vagy! Pont időben, a neveket olvassák fel - kap el Mr. Depardieu.
- Miss Diana L.! Texas - topog fel egy vörös hajú csaj, majd integet egy sort. Ezt még elnéztük a maradék államoknál is, mikor már csak ketten voltunk Barbival.
- Barbi P.! Miami - puszidobálás, majd az utolsó név. - A meglepetés versenyzőnkről, akit a világhírű Christopher Depardieu választott ki és vett a szárnyai alá...- erre stylistom felballag a színpadra és átveszi a szót.
- Biztosan sokan hallottátok a hírt, hogy egyik állam két versenyzővel indul. Megfontoltam döntöttem, ki legyen az a lány, akit meghallgatás és selejtező nélkül is kiállíthatok a színpadra. Ezt a lányt Miami-ban találtam meg. Öt jelzőt tudok rá mondani, ami rögtön érthetővé teszi, hogy miért őt választottan. Rendkívül okos és inteligens. Emellett gyönyörű és tehetséges. De ezen jelzőknek legalább a fele elvárás egy ilyen versenyen. Viszont ez a 18 éves lány nem csak ezeket a dicséreteket érdemli meg. Hisz valaki lehet szép kívülről, ha belül nem ugyan olyan, nem ér vele semmit. Az ötödik jelző erre a fantasztikus lányra, az... Hát egyszóval le sem írható. Becsületes, megértő, bízik másokban, segítőkész, bizalommal lehet hozzá fordulni... És még a végtelenségig folytathatnám, de nem szeretném a versenyzők idejét rabolni. Nagy tapsot Lau M.-nek! - felmentem a színpadra és két puszit adtam a levegőben Mr. Depardieu-ek az arca mellett. Integettem én is egy kicsit, majd lementem a stylistommal a színpadról.
- És most bemutatásra kerül a vendégzsűri. Kedves lányok, stylistok! Az R5! - szinte az ütő is megállt bennem, mikor megláttam Ross-ékat. Nem tudtam, hogy ők is a zsűri részei lesznek.


- Ross -


- Köszönjük ezt a szívélyes fogadtatást Miss Michele! Akkor röviden bemutatnám magunkat. Mi vagyunk az R5. Riker, Rydel, Ellington, Rocky és Ross - mutatok végig magunkon. A lányok csak vigyorognak, szerintem ráfagyott a mosoly az arcukra. - És a szokásos zsűrit is szeretnénk felkonferálni. Rydel! - adom oda nővéremnek a mikrofont.
- Miss Michele és Mr. Erhardt! Hosszú évek óta nézem ezt a versenyt. És felemelő érzés a zsűritagok közé tartozni. Köszönöm! - adja oda a mikit Mr. Erhardt-nak. Odaadták a kulcsokat a lányoknak és elmondták a szükséges információkat. Este nyolckor nyitjuk meg a bandával a versenyt.
- Szia! - ölelem meg Barbit a beszédek után. - Meg van már, hogy ki a szobatársad?
- Szia kicsim! Nem még nem találtam meg.
- Kinek örülnél?
- A texasi csajnak, de neki már van szobatársa. Viszont ez a Lau...
- Igen? - fürkészem a tekintetét.
- Neki is örülnék. Biztosan jól meglennénk, kedvesnek tűnik - mosolyog.
- Barbi? - hallunk meg egy hangot a hátam mögül.
- Mr. Depardieu! Örülök, hogy látom...
- Nincs szükség bájcsevejre. Csak a szobatársad miatt jöttem. Kizárólag a szoba ablakos felén alszik és a ruháinak nem szabad összenyomódnia. Lau! - kiált nyávogós hangon.
- Igen? - lépked oda hozzánk Laura.
- A szobatársad Barbi. Jó pihenést! - indul el. - Ne feledd nyugati szárny 135-ös szoba! - kiált vissza.
- Akkor én magatokra is hagylak titeket. Jó szórakozást! - adok egy puszit Barbi arcára. - Örültem a találkozásnak Lau - intek, mire biccent a fejével. Remélem nem eszik meg egymást az éjjel.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nem is tudom mit mondhatnék. Nagyon jó lett, akárcsak a többi, és szerintem filmet kéne csinálni ebből a blogból (és az összes többiből, de ez most mellékes :D). :D Siess a kövivel, mert nem bírok várni! :* <3

    VálaszTörlés